Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

1. Топла и вкусна:
Започнете го оброкот со супа, опуштете го и загрејте го вашиот стомак.

2. Висока содржина на течности:
Супата содржи голема количина на вода која ги храни ќелиите на вашиот организам и ја одржува вашата кожа свежа.

3. Здрава и хранлива:
Супата е природен и здрав избор, а може да биде подготвена на многу начини; со зеленчук, месо, пилешко, мешунки и ориз.

4. Супата ги чува своите нутритивни својства:
Начинот на кој се подготвува помага да се сочуваат нутритивни вредности во супата дури и по готвењето, правејќи ја богата со витамини, минерали и протеини.

5. Полна е со здрави влакна:
Некои супи, со голема содржина на влакна како што се зеленчуковите супи или супите со мешунки, помагаат во одржувањето на здрав дигестивен систем и спречуваат надуеност и запек.
Супата со леќа содржи 4-5 грама влакна по порција (чинија)
Супата од зеленчук содржи 3-4 грама влакна по порција (чинија)

6. Богата е со вкусови:
Вашето семејство со задоволство може да ужива во големата лепеза на вкусови.

7. Чувство на ситост:
Супата дава чувство на ситост што има за резултат луѓето да јадат помалку.

Примери за здрави супи:
1- Пробајте ja супата од леќа: богата е си протеини и железо
2- Пробајте ја супата од цвекло: богата е со влакна, минерали и витамини
3- Пробајте ја супата со ориз и домати: богата е со зеленчук и скроб
4- Пробајте ја супата со овес - богата е со влакна, Б6, магнезиум и потазиум

Споделете ги вашите коментари