Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Модернотo секојдневие пред нас поставува обврски кои понекогаш е тешко да се исполнат. Правилната исхрана, грижата за себе, семејството и работните задачи секој ден пред нас поставуваат предизвици кои треба да се постигнат.

MAGGI ви доаѓа на помош за топол и вкусен оброк со новите Супер Супи.

Создадени со внимателен процес на производство и внимателно одбрани состојки MAGGI Супер Супите се збогатени со витамините Ц, Б6 и Б12, кои допринесуваат за нормална функција на имунолошкиот систем.

Пробајте ги кремастите вкусови на супа со брокули, карфиол и спанаќ, освежувачката супа од зеленчуци со куркума или одберете го вкусот на бистра пилешка супа со ѓумбир.

Ваше е само да пробате- а MAGGI се грижи за богатството вкусови и ви помага да постигнете избалансирана исхрана преку совети.

Koraljka Novina

Прочитајте уште за придобивките од витамините Ц, Б6 и Б12, од нутриционистката на Нестле, Кораљка Новина:

Витамините Ц, Б6 и Б12 допринесуваат за нормална функција на имунолошкиот систем, функционирањето на нервниот систем и нормалниот енергетски метаболизам. Исто така допринесуваат за намалување на уморот и исцрпеноста.

Разновидната, избалансирана исхрана и физичката активност како дел од добрите животни навики се многу важни.

Витамин Б12

Витаминот Б12 (цијанокобаламин) е витамин од групата Б кој е растворлив во вода. Го регулира формирањето на крвни клетки и инкорпорирањето на железо во телото. Може да се смета и за еден вид антивоспалителен витамин, бидејќи го одржува нормалното ниво на хомоцистеин - молекула која ги стимулира воспалителните процеси во организмот. Во случај на недостаток на витамин Б12, се јавува пернициозна анемија и недостаток на крвни клетки. Кај луѓето овој витамин е неопходен за здрав нервен систем и первенција на кардиоваскуларни болести. Го апсорбираме од храната од животинско потекло: месо, риба, јајца, изнутрици. Поради тоа суплементацијата на овој витамин задолжително се препорачува кај лицата кои го следат веганскиот начин на исхрана.

Витамин Ц (аскорбинска киселина)

Витаминот Ц е најпроучуваниот витамин познат како моќен антиоксиданс кој промовира одбрана на кожата и мукозните мембрани од оксидативен стрес. Има многу важни улоги во организмот: неопходен е во синтезата на колаген, помага во функцијата на одбранбениот систем на организмот преку стимулирање на активноста на белите крвни зрнца и зголемување на нивото на интерферон, одговор на антитела и лачење на тимусните хормони. Покрај тоа, помага при апсорпција на железо, а со тоа и во формирањето на црвени крвни клетки, делува како антихистамин и на тој начин може да помогне во ублажување на симптомите на алергија. За популарноста на овој витамин значителен придонес имал двојниот нобеловец д-р. Линус Полинг кој прв ја сфатил посебната важност на витаминот Ц во одржувањето на силен имунолошки систем. Денес знаеме како витаминот Ц придонесува за одбраната на организмот, бидејќи обезбедува поддршка за разни клеточни функции на вроден и стекнат имунитет.

Храната богата со витамин Ц се однесува на групи овошја и зеленчук што треба да се консумираат свежи: пиперки, брокула, агруми (грејпфрут, мандарина, портокал и лимон), но исто така и калинка и шипка. Во зимските месеци, многу популарен специјалитет е киселата зелка. Висока содржина на витамин Ц исто така имаат и карфиолот и проќељот.

Витамин Б6

Витаминот Б6 (пиридоксин) игра важна улога во одржувањето на бројни функции во нашето тело: учествува во распаѓање на протеини, производство на црвени крвни клетки, во регулирање на хормоналната активност, енергетскиот метаболизам, придонесува за нормално функционирање на имунолошкиот систем и влијае на нормалната психолошка функција. Овој витамин е неопходен за размножување на клетките, затоа игра важна улога во правилната функција на имунолошкиот систем, мукозните мембрани, кожата, црвените крвни зрнца и функцијата на мозокот и за време на бременоста. Широко е расоростанет во храната, а најдобри извори на овој витамин се интегралните житарки, јаткастите плодови и мешунките.

 

Office of Dietary Supplements; ODS, Office of Disease Prevention, Office of Director, National Institutes of Health, Department of Health and Human Services USA link: Vitamin B12 - Consumer (nih.gov) // Vitamin B6 - Health Professional Fact Sheet (nih.gov) // Balz F. Antioxidant vitamins and heart disease. Presented at the 60th Annual Biology Colloquium, Oregon State University, Corvallis, Oregon, February 25, 1999. // Hemilä H. Does vitamin C alleviate the symptoms of the common cold? A review of current evidence. Scand J Infect Dis 1994;26:1–6.